Pădurea fantastică – prima noastră expoziție

Posted: June 9, 2013 in Când ne chinuie talentul
Tags: ,
Afisul expozitiei Padurea Fantastica

Afisul expozitiei Padurea Fantastica

Deci -tata zice că nu se începe cu “deci”, dar eu vreu cu “deci”. Deci, prima noastră expoziție a fost foarte reușită chiar dacă la început lucrările au arătat nasol, diriginta noastră, Minerva Cubasa, nu ne-a lăsat până nu le-am terminat ca lumea.  Așa că au ieșit în final niște mini opere de artă. Diriginta ne-a făcut afișul, care e foarte reușit și expresiv. E chiar super. Am primit și noi fiecare câte un afiș (asta e mișto când ai frate geamăn că toate lucrurile vin în dublură :). Noi nu am avut niciun fel de emoții la vernisaj și a fost totul ok, chiar dacă părinții erau mai agitați decât noi. După ce-au vorbit profesorii s-au mai calmat spiritele și ne-am dus să băgăm în noi ca sparții mâncare și prăjiturii și ce mai era pe acolo. Astea sunt părerile mele (Ștef ) și în timp ce le scriam, nebunul de frati-miu țipă prin casă ca o pisică chinuită că-l bat unii la jocurile online.

Bine, acum scriu eu, Luc. Pe lângă lucrările făcute cu diriginta, adică pictură pe ceramică, la expoziție au fost și desene în tuș ale colegilor care au lucrat cu profesorul Ionuț Barbu. Mie mi s-au părut foarte reușite și îmi pare rău că n-am făcut și eu una.

Mai jos o să vezi poze cu lucrările colegilor și cu noi :), profesorii și părinții.

Profesorii de la Tonitza Ionut Barbu, Minerva Cubasa (diriginta noastra) si Trandafira Cojocaru (dir adjunct la Tonitza)

Profesorii de la Tonitza Ionut Barbu, Minerva Cubasa (diriginta noastra) si Trandafira Cojocaru (dir adjunct la Tonitza)

La expozitia clasei noastre a VI a B de la Tonitza

La expozitia clasei noastre a VI a B de la Tonitza

Radu Dana

Radu Dana

Sebe Frania

Sebe Frania

Postelnicu Malina

Postelnicu Malina

Malina Postelnicu langa lucrearea ei

Malina Postelnicu langa lucrearea ei

Parvu Lucian

Parvu Lucian

Parvu Stefan

Parvu Stefan

Popa Andra

Popa Andra

Lupu Karina

Lupu Karina

Larisa Calarasiu langa lucrarea ei

Larisa Calarasiu langa lucrarea ei

Grigorescu Bianca

Grigorescu Bianca

Frania Sebe langa lucrarea ei

Frania Sebe langa lucrarea ei

Finta Laura

Finta Laura

Dragomir Matei

Dragomir Matei

Dana Radu langa lucrarea ei

Dana Radu langa lucrarea ei

Cristea Andreea

Cristea Andreea

Cohn Mara

Cohn Mara

Calarasiu Larisa

Calarasiu Larisa

Angelescu Ananda

Angelescu Ananda

Alexandra Grama langa lucrarea ei

Alexandra Grama langa lucrarea ei

Lucrarile colegilor nostri facute la orele profesorului Ionut Barbu

Lucrarile colegilor nostri facute la orele profesorului Ionut Barbu

Luc langa lucrarea lui

Luc langa lucrarea lui

Stef langa lucrarea lui

Stef langa lucrarea lui

Am bagat in noi ca spartii dupa vernisaj

Am bagat in noi ca spartii dupa vernisaj

Sebe Frania

Sebe Frania

Comments

Leave a Reply

